Com sorgeix Futbol Formatiu TTEE?

Aquest projecte neix d’una iniciativa de l’ex-jugador professional de futbol Edu Albacar i l’empresari J.J. Gilabert. Es va trobar la necessitat de que el futbol de les nostres terres donés un salt a nivell professional. També es va unir a aquest projecte Oriol Romeu, ja que ho va trobar molt interessant i necessari, en el qual intentaria aportar tota la seva experiència al club. Amb molt d’esforç i interès, el club de Futbol Formatiu es va fer realitat.

Però, qui som?

Som una escola formativa de futbol a les Terres de l’Ebre, que té l’objectiu d’oferir una formació esportiva, professionalitzada i d’alt nivell, i aportar una oportunitat de projecció d’un futur esportiu als jugadors de les Terres de l’Ebre.

Gols
Partits
Trofeus
target

Missió

La nostra missió és implantar un model formatiu professionalitzat de futbol base, a través dels nostres valors d’educació, respecte, disciplina i humilitat. Això és el que ens defineix, i pensem que ha de prevaldre per sobre de les qualitats tècniques o tàctiques dels jugadors.

eye

Visió

Per aconseguir aquesta missió, des de Futbol Formatiu Terres de l’Ebre s’implantarà un model de joc transversal a totes les categories, i facilitarà la transició dels jugadors en les seves etapes formatives. Així, aconseguirem que tots els equips adoptin un mateix sistema de joc, conceptes tàctics i filosofia.

soccer-player

Valors

El nostre objectiu prioritari és formar bones persones, gràcies a la creació i el manteniment d’hàbits i ambients saludables. Pensem que aquesta és l’equació per a formar bons jugadors amb professionalitat i disciplina, que puguin ser feliços i gaudir de cada moment fent el que més els agrada, l’esport.

Els trofeus

Durant tots els partits realitzats en els diferents campus i competicions, els nostres jugadors han aconseguit diferents trofeus que demostren la seva passió pel futbol.